ute faller julesnö


"Jaaag säger gomorron till dig, hejhej!" en som just hade vaknat ringde och sjöng min favorit dagissång åt mig just :) Det är en skön julaftonsmorgon, massor med snö ute, det är något man önskar varje år, snö på julafton, och nu är det det, lössnö i massor! Tro att jag är glad :) Har just duschat och ätit morgonmål. Ska torka håret nu och ställa mig i ordning, köra mot lepplax, hämta upp min bättre hälft och fara via stallet för att hälsa god jul åt two socks, och sen ti fammos och hälsa på. Det där med stallet vet Joel inte om ännu, så det blir nog inget långvarigt besök ;)

Jag vaknade tidigt i morse, helt av mig själv. Vet inte var felet sitter men det känns helt okej! lite trött är jag nu men kanske hinner sova lite ännu under dagen.. de sko man ju tro! lepplax, stallet, fammos, julmat hemma, jultomte hemma, jultomte vid danni&marttis (min styvsysters), hem, lepplax, hem? kyrkan.. jiiihoo...

Ute faller julesnö, hoppas inte det blir tö
vackra flingor faller ner, de blir bara fler och fler
vackra flingor faller, lyser som kristaller

(en till favorit bland dagissångerna ;))

GOD JUL ALLA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0