HOT DAMN

Jag har just städat mitt rum, som man int sett golvet i på ett tag nu. När jag städar och lyssnar på musik tar det dubbelt längre än om jag städar utan musik. Jag kan inte stå stilla, så nu har jag återupptagit danskarriären och påbörjat en koreografi till Flo-rida - In the ayer, heelt bra danslåt som passar mig iallafall :) dans är frigörande! nu känner jag mig helt lugn och trött :D Dessutom har jag hittat en massa kläder som jag aldrig använder, så här har jag skuttat på med en svart mössa, gul tubtopp, grå mjukisbyxor och rosa strumpor :D helt nice!

Egentligen skulle jag vara med M vid fäboda nu, men vi dissa pga av vädret, får bli en lång stallvistelse ikväll istället :)
Har haft en helt oslagbar semester, och jag är bara på andra dagen ännu :D Igår var jag och J och körde vattenskoter ut på havet, sen for vi ti vår villa å steekte en stund, eller ja, ganska många timmar och int vila vi fa hem heller, men endå for vi när folk börja vila ha oss tibaks i land.. Då sko ja i väg med F och klättra men så renovera di där så vi int kona fara, då for ja å hälsa på fammo istället och sen till stallet med S :) Sen volli med pojkarna och film med J, K&J. Heelt bra dag. Är på solskenshumör idag också, trots att jag bara städat hittills idag, skööönt liv vi lever ;)


Nu ska ja sheika lite till & sen fara ut å spring & kanske till gymmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0