praktik&lillajul

Trött, det är bara förnamnet på mig just nu. Efter "bara" 6 timmar på dagis idag, min första dag på min första praktik, är jag dödstrött. Ljudnivån är hög, mycket spring att hålla koll på, mycket på och avklädnad, en del tårar för att skorna inte sitter rätt, en del som vill bestämma själva. osv. osv. För att lugna ner mig efter denna hektiska dag, for jag en sväng till Joels med honom och Paul som hämta mig, och sen till stallet. TUR de finns!

PÅ TAL OM DET, finns helt säkert ingen som hade en lika underbar lillajul som jag hade. Jag och min bästa J åkte iväg till Öjavillan för att fira lillajul för oss själva när både K&J och J&N svek oss. Jag mådde int bra, så J tyckte jag skulle vila en stund och se om det blev bättre, efter en stund for jag upp och då var facklor tända på bryggan, runt villan och överallt både inomhus och utomhus, "stjärnhimlen" inomhus var på, ingenting annat, julmusik i hela villan, världens julfeelis, en söt en som hade dukat jättefint, gjort eld i spisen, lagat världens godaste mat och var sådär allmänt otroligt härlig.. Jag trodde knappt jag levde och att det var på riktigt, SÅ bra var det. Världens finaste människa, och min Joel <3


Kommentarer
Postat av: joel

ojj, va du skriva gullit om mej :) tack <3

2009-12-01 @ 13:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0