such an idiot


Hemma i Larsmo igen, kom redan igår. Bra med mjukstart i skolan, vi har haft 3 skoldagar på 3 timmar vardera.
fick bo hos min arbetskompis Maria den här veckan, nästa vecka blir det endera att pendla eller att sova hos M eller S. Ska se lite vad vi har för lektioner. Sen Måndagen efter det, den 25e får jag min lägenhet! Då tar J ledigt från jobbet och kommer och flyttar med mig, är han bäst i världen då? jadå :)

Ska bli skönt att få läkarbesöket över, har fått vara till vasa hvc och jakobstads x antal ggr de senaste två veckorna. Hoppas de hittar något fel också, jag vill trääänaa!! men har man vilopuls på 118 ibland och på under 60 ibland är dt nog ingen bra ide, när pulsen for över 200 på inte så hård träning heller så, och knivhuggen i hjärtat kommer flera gånger om dagen nu. SÅ, som tur skulle jag på någon utredning idag.

well, well.. annars är jag ledig idag, det händer int ofta! fredagen ännu oplanerad, men vill iallafall vara med bäästa J, och L sko ja vila träffa!! den negern som just kommi från brasilien.. får de vad  som händer.. lördag och söndag är jobb.


Two socksen  min va världens bästa igår! fastän ja int varit dit på 3 dagar när jag varit i vasa, kom han mot mig i hagen bort från hästflocken, följde med mig ur ut hagen utan att jag lag fast honom alls, släppte ut honom ur hagen, han stannade och väntade så länge jag stängde stängslet, och sen fortsatte vi. Var på plan en stund och stod och kliiade och pajade honom och han lutade huvudet mot min axel, när han lyfte det igen hade hans mulhår och mitt hår frusit ihop :')

Underbara häst! vet int hur ja ska klar av att lämna bort honom, men vill åtminståne det ska kännas som att det ärrätt person....

allt håller på å reder upp sig :) skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0