lite depp idag

Nån med 100 € extra på konto som de vill bli av med? jag tar gärna emot, vill till helsingfors och umgås med favorit K,
tar gärna Two Socks med. Här vill jag inte vara längre. Det är jobbigt.
Har just varit ut å powerwalkat med B, är här och fördriver tiden tills det är dags att cykla i väg till jobbet, har close idag.
jag håller för tillfället på att städa ur dåliga tankar ur mitt huvud, det lyckas ganska bra när jag är ute, men så fort man kommer hit och inte gör ngt vettigt kommer de fram igen. Därför är jag kanske en liten muskelknutte när ni ser mig nästa gång ;)
Jag vill till stallet nu! men är utan bil. Mamma sa just att jag borde få bo nånstans där jag kan ha hästen bakom husknuten.
Så sant så. Det är det enda som alltid får mig glad, som alltid kan göra att jag mår bra, fast vad annat som snurrar i huvudet. Det spelar ingen roll vad som skulle hända, så skulle han göra att jag mår bra ändå. Så fin och bra är han.
Jag ser tom. framemot att få jobba, då hinner man inte fundera så mkt heller. Nu ska jag ge upp här också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0