nattblogg


Har haft tre jobbiga arbetsskift i sträck nu, stress kan man säga, så när jag idag, efter det absolut värsta skiftet när hela stället såg ut som katastrof när vi stängde och vi slapp hem 2 timmar senare än väntat och fick dessutom stänga tidigare pga det blev mer kunder än vi klarade av, för lite personal. JA NI FATTAR, desperat mening.
SÅ, efter att vi fick sluta hämtade jag upp favorit K för diskussion, vi for till stallet för att lugna ner oss, trots att kl. var halv 2 på natten. Var tydligen en stor fågel ovan oss i skogen när vi var på hästjakt, den skrämde hästarna så de kom i full galopp näramre och närmare oss och vi såg absolut ingenting och de skulle inte ha sett oss så vi ställde oss intill två trän så de inte kunde springa över oss, men läskit var det iallafall! Sen fick jag umgås med min fina och lugna ner mig ordentligt.
bra att få diskutera och sen lugna ner sig med bästa i världen :)

MEN, jag har sovit 4 timmar den här helgen och jobbat nästan 30 så jag ska sova nu.
hoppas det är fint väder i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0