skön väckning

Jag vaknade efter en powernap och såg att klockan va strax bodyattack dags, så halvsovandes släpade jag mig i väg till sportis gym, sådär halvmedveten om det jag hört om body attack passet, att det är mycket tyngre än allt annat. OKEJ, nåmen så farligt kan det väl ändå int vara! kanske det inte var det heller, om jag skulle ha ätit och varit vaken, men ja, vaknade gjorde jag iallafall, och nu är jag trött igen. Trött i huvudet är jag också, 3 timmars lång diskussion med L får igång tankeverksamheten!  Har varit med mitt finaste ägg idag också, Two Socks alltså. Han var glad att se mig, kom emot mig och jag tog inte fast honom för han följde efter mig - ända tills vi skulle gå förbi höhäcken, då fastnade han av någon anledning :) sen for vi på ridplanen och spelade fotboll, jag med fötterna han med nosen, tror ni ja skratta nå åt sötto mitt?:D
sen sko vi fa ti ängen å hopp över dike, va no sådär si och så om han sko våg hopp över nå, ti sist kom han med ett jätteskutt :D då fick han säkert vårkänslor, för han sprang runtomkring där som galen och sen när jag skulle ha honom att backa stegrade han sig, ja han var fin då men sånt ska vi nog inte börja med :)

nu ska jag gö nåt skoj och sen sova.
saknar G <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0