tidsfördriv


jag börjar bli alltför aktiv här nu tycker jag :P Hade väntat mig att få mitt klädpaket på posten idag men nehej då.
hoppas iallafall att jag inte behöver vänta längre än tills i morgon. Hade inplanerat att cykla till stan, via mitt loppisbord och via sportis ett varv, men när jag hämtade posten i min tjockaste vinterjacka frös jag nästan ihjäl så jag bestämde mig för att göra de senare idag, när mamma kommit hem med bilen :) Då blir det också en sväng till bästaste i världen, till kållby och Two Socks alltså :) sen har vi ju body combat ikväll också, tur att man inte är ledig ens när man är ledig från jobbet!
men nu blir jag rastlös här hemma, tror det blir att cykla till stan ändå, får väl upp värmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0