händelserikt

time for update.

Har en händelserik helg bakom mig. Fredagen kan beskrivas som arbetsdag. Närmare bestämt 16 timmar, först på praktiken och sen vid kära mcdonald's. Lördagen blev tidig väckning, stallvistelse med bästa sofie som jag inte sett på ett tag igen, och som tagit jullov för att vara hemma med mig&hästarna ett tag. Efter det for vi till FC och träna tillsammans med Joel och Paul, och sen blev det hem och duscha för att hinna till Joels firma julfest, efter det hade hela hopen med syskon och syskonbarn till Joel kommit hem från jordens alla hörn för att fira jul, många nya människor att lära känna, och oj vad många barn. Jag tycker om dem allihopa och ser framemot att få lära känna dem! Efter det jobb igen, till kl 4 på natten. 

Söndagen fortsatte vi med att fira Stina och Weslies förlovning. Weslie, som är från USA då, tyckte om mitt namn och att det lät spanskt :P måste säga att han är den första engelsktalande som uttalat mitt namn så bra. Förälskad blev jag (igen) på kalaset också, där var Ivar, sötaste pojke jag nånsin sett. Tyvärr tyckte inte hans mamma Mikaela, Joels syster, att jag skulle ta hem honom. Vi ska iallafall åka pulka med alla barnen nångång under jullovet, det ser jag framemot, så lovade mamman att jag kan få ta honom när han är jobbig, men det tror jag int att han kan va, men man får ju hoppas då :)

Har varit hemma från praktiken idag när jag hade lite stegring igårkväll och har blivit jätteförkyld. Vill inte vara orsaken till att något barn är sjuk på julafton, så mycket som de alla ser framemot det.. Väntar nu på att min sjukling Joel ska komma hit och vara sjuk tillsammans med mig, han har ont i ryggen, var egentligen meningen att jag skulle fara dit men vi ändrade på det, tur va det, för jag är så trött så jag tror jag ställer mig i säng snart.

Har hänt en hel del annat också, men tror det blir att fortsätta läsa "pojken som överlevde" istället. Hemskt, och ändå intressant att läsa, man får mera intresse för det man studerar och vet att det är det man vill arbeta med.

Godnait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0