mellandagar


Julen börjar vara över, chokladen börjar vara slut och träningen borde ta fart igen. Det fick den göra idag också, for först en stund på gymmet, där var Sara och Sabina, hade tänkt skippa Zumban pga. min förkylning, men fick tänka om. Det blev en skön danstimme med tjejorna + att Sofie kom också, sen sprang jag på rullbandet en stund för att lugna ner mig, SÅ skönt.

Imorgon blir det att Kållby från morgon för att hämta Johanna och köra vidare mot lepplax. Vi ska ha Skridsko-, pulka-, snowboard dag och vara ute med Joel och Paul samt deras syskonbarn. Ska bli kul! Sen blir det arbete för min del, och dagen efter det kör jag och J mot Vasa för att tömma och städa min lägenhet, efter det är det nyårsafton och den är fortfarande oplanerad, åtminståne blir den lugn!

Nu ska jag läsa lite i boken Pojken som överlevde boken och sen sova så jag orkar upp i morgon!
Natt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0