idag är det en sån dag

Här har ni en butter en. Jag är riktigt sur just nu och hela dagen har mitt humör växlat från och till. Har sovit dåligt flera nätter i rad så det kan vara en bakomliggande orsak, eller det är det. Började den här dagen med att cykla till stan för att uträtta några saker som väntat allt för länge, till stan kom jag men hade det jag måste ha med hemma. Som tur ringde favorit K just då och tyckte att kaffe skulle passa, så blev det. Efter en bra stund på stan cyklade jag hem och for lite andra vägar och cyklade i skogen en stund, tror det är bland det bästa som finns. Men inte slår det ju ridningen jag gav mig i väg på i solnedgången, med K och Berta tassandes där långt nere på marken bredvid..

Jag är trött på situationen jag är i, innerligt trött, med jag vet att jag vinner mer på att stå ut än på att ge upp.
Det är bara tyngst på kvällen, och jag orkar inte riktigt andas hela tiden, det är tungt, men det är värt det.

Nu ska jag ringa mamma och fråga om hon vill komma hem snart, hon är ute med en kompis från stockholm.
Jag vill sova, M och jag har planerat vasashopping imorgon, får nu se vad det blir av det men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0