lugnare

Trots att det bara varit + 12 grader idag var vädret riktigt perfekt för en ridtur, tyvärr dissa M och for på kaffe ist och S har ingen häst för tillfället eftersom hon friiar, eller ja, ska betäckas och går med en hingst vid cederbloms. SÅ det blev en kort stallvistelse med S iallafall, och tänkte att jag måste fara ut å spring eller rull när ja kommer hem, men nehej, jag är så trött efter dagens tennisspelande med J + lite för lite sömn så jag inte orkar.  Jag skriver konstigt och osammanhängande idag. Men det får ni leva med.

Efter gårdagens grubblerier tog jag mig i kragen och for till stallet en sväng, sen ut å spring och sen när jag känd mig riktigt deprimerand när kl. var halv 1 på en lördagkväll och jag inte gjort nåt annat så for jag ut å kör med några mindre tråkiga typer. Jag vill se den som sitter och är sur länge tillsammans med dom ;)

Nu har jag tråkigt igen, tror det blir att läsa några sidor av "inte utan min dotter" som jag börjat läsa.. tills jag somnar då :)
Hoppas på en härlig andra semestervecka, får dessutom veta om jag sluppit in till socionom utbildningen i morgon. Är lika glad om jag slipper eller inte slipper in, vill ju endå helst ut och resa till kanada / USA nu..

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0