oh happy day


Vilken otroligt underbart bra dag det här är! Nej, det har inte hänt något speciellt, jag har bara kommit på hur nöjd jag är med mitt liv. Jag har något stort framför mig, en av mitt livs största drömmar ligger bara en liten bit framför mina fötter, jag har världens bästa vänner och arbetskompisar, världens roligaste jobb, och världens bästa two socks! Jag är så nöjd med allting just nu, och det bästa är, att allt är så äkta, på riktigt och det är här hela tiden! Blev så glad häromdan när jag fick höra av en av de närmaste att jag alltid får henne att känna ett lugn och känna sig glad när hon pratar och är med mig,  fastän det är jobbigt. Det värmde mer än något gjort på länge. Jag känner mig så lycklig nu, jag mår bättre än någonsin och jag är så tacksam för det. Det blev som B alltid sagt. Det blev så, fastän jag slog honom och kunnat spotta på honom när han sa det, för två år sen.

Livet kan förändras, om man vill ändra på det. Möjligheten finns om man vill se den

Har haft en så bra arbetsdag idag, med sjungande åt H & N i lurarna, diskussioner med L om varför jag och G inte gifter oss och när jag lämnade stället vägrade jag tänka på att det var en av de sista gångerna jag jobbade med L..  Nu ska  jag forstätta min dag med lite terrängcykling och sen en ridtur med världens bästa K, på tok förlängesen sist!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0