semestern slut

Uppdatering då kanske. Första delen av min semester är slut, den skulle knappast ha kunnat vara bättre än den var och roligt var det att vara tillbaka i jobbet igen med alla galna arbetskompisar :) ingenting hade ju förstås blivi gjort där så länge jag var borta, alla hade saknat mig och som tur gjorde jag inte dom besvikna, dagen har gått ut på att jag sjungit, dansat och uppdaterat dem om mitt dramatiska liv :D fick arbetslistorna som avslöjade hur mycket man lider under jakobs dagar i år, och jag kunde int ha haft bättre turer, tackade Jennifer innerligt för den fina gesten och sa att mami no veeet hur hon ska laga åt mig :) Älskade mäcken,  kommer aldrig ti klar av att säg upp mig :D

Nåja, angående semestern så har vi ju hunnit ändra oss två och tre gånger tillochmed och en del drama har vi hunnit med. Men man lär sig alltid något och mycket roligt har jag haft också :) Har en ny bästis, fast ingen tror på oss, det gör ingenting för vi vet ju bara själva hur det riktigt ligger till ;) och allt som jag skulle få gjort under semestern är fortfarande ogjort, eller beror på hur man ser det, men allt blev ändå som det skulle.

Jag är medveten om att jag skriver råddigt, det är för att jag är väldigt råddig idag. Alla dagar nu. Måste bestämma mig, kanske göra mitt livs hittills största beslut nu på några dagar. Det skulle innebära att lämna mäcken, lämna allt.
Får se hur det blir.

I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0