Eddie Vedder



För en stund sedan bestämd jag mig för att jag vill lär mig spela Guaranteed på gitarr, sen kom jag på att jag och gitarrer aldrig har gått så bra ihop så jag ändra mig och bestämd att det är ett krav jag har på min nästa pojkvän, att han kan spela Guaranteed på gitarr, hur bra sko int de va? ja sko kona gråt när ja hör den låten, den e så full me känsla och jaa den beskriver mig, det gör long nights också, båda av Eddie Vedder. Tror jag är kär i honom. Och båda låtarna förekommer i filmen Into the vild, som också passar mig ;) Jag är nog i någon försenad "hitta-dig-själv" period, men det har sina orsaker, fast det är inget jag behöver gå in på nu, känner int mig så djup av mig idag :D

De e så myki ja vill nuförtiden :) Skillnaden från förr är att jag gör det också :D Igår var jag i skogen och cykla, imorgon ska jag och klättra med F, idag blev jag medlem i Botnia Canoe.. det tar sig ;) På tisdag har jag planerat badminton eller tennis med L. Får se vad tösen säger om det :) och Oj vad jag längtar efter min semester, då blir det ingen lugn och ro, inte för någon tror jag ;) eller ja, kanske för de vi mäcken :D

Nu ska jag sova, har haft en tung arbetsdag med massor av folk och +35 grader, tur man har så fina arbetskompisar att man orkar med det ändå :) Gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0