sa du feelis? ;)


Har haft bästa helgen på läng! börja med att man fick semester på fredan, då blev det en lång natt med trevliga diskussioner och sommarnattfeelis när man halv 6 på morgon hämtar kompisar som inte slipper hem fråg krogen ;)
Efter det sov jag några timmar tills J ringer och väcker mig och säger att han är här om 5 min, då far vi ti fäboda. till fäboda for vi, där var många andra redan och sommarfeelis fick vi ;) Ännu mer feelis blev det när jag körde J's lexus, for på minibolls-vm, sen till stallet och skölj av two socks, nöjda killar förstås :D sen vidare till Esse på poolparty, vi var i ett jättelyxigt hus och man känd sig riktigt hemma i den 30 grader varma poolen, kanske man sko skaff en sån ;) som tur kom K också dit sen, sen for vi till Lepplax, hem till J som skulle byta kläder, fick en ny bästis, hampus, en belgisk vallhund, och jag lärd honom Femma på he, då får man tassen, FEELIS HUND :D efter deet blev det hem till mig efter kläder, duktig J som prata med mamma och läste hästtidningar så läng jag ställd mig ;) Sen netti, och ända till melodykön, Då tog de så läng så vi gav upp och for till J's igen, sov en stund och sen fäboda... :D FEEEEEELIIIIIS, nu blir det ridtur med M och sen kanske tennis. Jag vill ha semester resten av livet tror jag :)

Låten som följt med hela helgen:
FRONDA - JAG LEVER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0