ledig helg!


Jag tror jag föredrar att jobba på helgerna. Första lediga helgen på en halv evighet och mkt drama hann vi få in där.
Tror jag ska fortsätta undvika melody och alkohol. Var jättekul att få umgås med alla mina bästa på samma gång, få dansa och få vara galen utan att behöva ha en ursäkt, men det förde med sig en hel del annat också, sånt som jag klarar mig så bra utan.

Fredagen var däremot precis vad en fredag ska vara, hade bästa möjliga sällskap, hann med både L och K&J, en full R att bli underhållen av och resten av alla hans pojkar att busa med. Synd bara att det var mest jag som tog del i det. For hem för att sova när en hungrig och helt nykter J tyckt att vi sko fara på mat  sent på natten, de gick vi väl med på, när jag fick köra dessutom. Lördagen började vi med att köpa present åt L, köra ti jeppo på examens- samt födelsedagsfest med J och sen bar det av raka vägen till hennes lägenhet. Hade tänkt vara den enda nyktra i sällskapet men med den stämningen som var där bestämd ja att drick en cider iallafall för att höj humöret lite. Bra gick de, och helt rolig kväll blev det, fick red ut myki med såna som alltid kommer att stå en nära oberoend, sånt e endast skönt. Saker man sko ha kona skipp, men va no endå helt bra kväll, vi ska ju se de positiva nu ;)

Har en lång och jobbig vecka framför, med flera dubbelskift, ett inträdes prov och massa andra saker att hinna med.
Ska försöka sova i natt, har en del att ta igen. OJ VAD SKÖNT när all den här stressen är över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0