min framtid


Jag gör inte mycket annat än arbetar nuförtiden så mycket har jag inte att komma med.
Jag har sökt sommarjobb, jag har ansökt till skolor; helsingfors universitet på husdjursvetenskap, veterinärmedecin(lyckatill!) och psykologi,  arcada till socionom, novia socionom och åbo psykologi.
Igår hade jag och Guy date med Lasse Brunell, en människa man kan lyssna på i timtal, det gjorde vi också,
närmare bestämt nästan 4 timmar. Otroliga funderingar, får igång tankeverksamheten! han har föreäsningar så gott som varenda dag också. smart en..
Idag jobbar jag förstås igen, close, dvs, 16-24. har tänkt hinna göra nånting före jag ska i väg dit,
så nu väntar en joggingrunda, sen kommer väl bästastebästa G hem och då blir det väl nåt skoj med honom.
Brukar bli "schoovaaa" eller fotboll eller skidskytte, men idag fick jag nya Luckyrider tidningen i brevlådan och läste om Katrin, hon blev den fjärde att ta en plats i mitt liv som förebild. DET livet vill jag leva. Alla de andra tre har också liv jag vill leva, som liknar hennes. Känns så starkt i hela kroppen att det är det där jag vill. Därför tror jag bestämt att jag och Guy ägnar oss åt funderingar kring det där idag, han kommer ändå inte få tyst på mig :) läs på www.ursprungskallan.se

Men först ut å springa alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0