uppdatering

Jamen det går väl bra med mitt blogguppdaterande! - nej inte så värst men jag har inte gett upp än.
skyller dels på att jag inte har allt på klart med den här bloggsidan ännu. Nåväl, hemkomna från en helt otroligt skön resa till Lappland är vi, jag och G då. Vi gjorde precis vad vi kände för varenda dag, var verkligen nyttigt för oss båda att ta det lungt en vecka och skita i allt och alla andra ;) inget kunde ha varit bättre. Tyvärr kom vi hem också, hem till vardagen. Har fortfarande inte riktigt anpassat mig, är så förbenat trött på massa saker just nu.. Skulle behöva ta tag i saker som jag inte riktigt orkar med just nu.. men sånt är livet. 
 Har en del spännande saker att se framemot också, på långfredagen, 10.4, ska jag och two socks på får första träning :)
då åker jag och G i väg med honom till kokkola, då ska vi rida inför tränaren Lena Larsson som kommer från Sverige. Inte så många andra som håller på med westernridning och pratar svenska häromkring så får passa på nu :) ska bli jätteroligt.
 

Tror det blir sängen för mig nu, har open imorgon på jobbet, dvs. börjar 9, så ska jag och ge morot och tomat åt Katas marsvin också som jag sköter om den här helgen, och det ska jag före jobbet såå.-. dessutom blir jag ändå väckt en 12 tiden när Guy kommer hem från sin bastukväll med fotislaget.. men de e helt okej ;)

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0