G's födelsedag


Börjar bli dags för ett nytt blogginlägg ifall jag ska hålla det jag lovat mig själv angående den här bloggen..
Har ju en del att berätta om så det ska nog inte vara något problem :)

Igår blev min G 28 år gammal gubbe :) Vi började kl. 3 på morgonen med att jag kokade kaffe och gjorde morgonmål åt honom, sen väckte jag honom och provade feber på honom, ändå hoppades han bara på feber för att han sko få va hem med mig hela dagen ;) men tyvärr, 35,7 visade den och av bar det av till jobbet, för mig blev det några timmars sömn ännu, tills kl. 7 när jag steg upp, diskade hos Guy och diskade här hemma (intressant, ja ja vet :D) och sen började jag baka tårta åt han :) efter otaliga misslyckanden med den kallade jag den fortfarande tårta och bar i väg med den till Guys, hoppades hela tiden den skulle falla i marken där nånstans så jag skulle slippa förklara mina misslyckande för honom.. dessvärre kom jag fram med den hel och dessbättre tyckte han den va god :) Sen for vi ti stan en sväng när varken F eller L ville komma på barnkalas just då. Då blev vi hungriga och gjorde en riktigt lyxmiddag åt oss, samt öppnade presenter, det var en glad G :) världens bästa!

kvällen avslutades på bästa sätt, och trots att denna morgon började med att vi måste säga hejdå för att vara borta från varann längsta någonsin, dvs från idag till söndagmorgon ;) så var den riktigt bra den också! Och när han kommer hem så far vi direkt till lappland i en hel vecka och då kommer vi ha det så bra :)

Nu ska jag fara i väg en sväng till stallet om jag orkar, ska först via Guys och prova feber, har ju alla mina viktigaste ägodelar där nuförtiden, där också feber termometern :P jag fryser som en gris men hoppas nog verkligen att jag bara är väldigt trött, feber är det sista jag vill ha nu! sen ska Lotta och jag äta upp hans tårta, de har vi fått lov till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0