jobb&jobb

En stund sen igen nu då, men ingen panik för det inte :) Har massor att göra, och endå känns det som om ingenting blir gjort. Hade feber förra veckan, och jobbade alla dagar utom en, och SOM TUR var det endast den dagen som jag hade riktit hög feber, har inte råd med någon sjukskrivning.
 Den här dagen var det tänkt att jag skulle tillbringa på kronoby folkhögskolas öppet hus. Men nu är det riktigt ruskväder utanför + att A ringde från jobbet och frågade om jag kan komma till kl. 16. Så dit for den lediga dagen. Men det gör inget, finns ingenting jag behöver mer än pengar nu.
 Livet ser också ut att bara bli bättre! Varit två gånger med Two Socks i terräng nu utan större problem :) Finns INGEN härligare känsla än att rida i skogen, bara blunda och känna hur hästen rör sig och andas den friska luften och höra fåglar och när hovarna tar mot marken.. lita fullständigt på djuret under.. Det är härligt och det är ngt jag alltid längtat efter att få uppleva, hur fantastiskt är det inte att den man älskar mest på denna jord, kan ge en den känslan nu, precis när man vill? :)
Det är otroligt. Det är bara synd att jag just nu befinner mig i en situation så att jag inte njuter av det fullt ut, vill radera ut vissa människor ur mitt huvud, bry mig mindre tills han vet vad han vill. Jag är ju inte ens säker själv - och ändå tar väntan på hans beslut och hans funderingar mkt energi av mig... man borde stänga av.

Nu ska jag sova en stund före jobbet.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0