Sommaren -09


Nu har sommaren kommit! och jag fortsätter att förvåna mig själv gång på gång. De som vet hur jag har stängt in mig och varit  en annan människa under sommarhalvåret skulle se vilken förändring som har skett och fortsätter att ske. Sommaren 2008 med kata var det bästa jag nånsin upplevt, och nu vet jag redan att den här blir 511 gånger bättre. Tänk vilken enorm kraft man har i sig själv, som man inte är medveten om? det här jag upplever nu, om någon skulle ha sagt att jag skulle se på livet och de har sakerna på det här sättet för 2 år sen, förra sommarn eller bara 2 månader sen skulle jag ha hånskrattat åt dem och sagt att det är OMÖJLIGT, för så kändes det, hela tiden, men när man är tillräcklig led allting och totalt på botten finns det två vägar att välja; endera går man under, eller så bestämmer man sig för att ta sig ur det, vilka medel det än kräver. De två människor som räddat mitt liv, kommer jag vara evigt tacksamma, alltid, G & L.  Vad de människorna betyder för mig finns det inte ord för. Utan dem skulle jag aldrig ha orkat så här långt.
 Såhär på senkvällen efter en lång dag och alltför lite sömn är det lätt att man börjar fundera på sånt här. Eller, tänker på det gör ju jag hela tiden, men att man delar det med andra är en sak man lätt kan göra i mitt tillstånd nu :P men Inget fel med det, jag är endast nöjd och glad och vill dela med mig av det :)  Har som sagt varit en lång dag idag, började med att jag kom hem från jobb kl. 03 inatt, sov några timmar tills jag hörde det var varmt ute, försäkrade mig om att K var på väg ti mitt, på med bikinin och ut i solen! där satt vi och diskuterade, målade krukor pch glasburkar till den konstkurs för barn jag håller åt larsmo kommun hela nästa vecka, sen vandrade vi i väg till strandis på en glass med J & R, sen hem i solen och pyssla lite till med målfärger och annat trevligt, för att göra sommarkänslan total hämtade jag upp K från gamla hamn och med full volym på både bilstereon och jag&K körd vi i väg till stallet, tog ut TS, men endast till det grönare gräset och bänkarna där hälften av oss åt gräs och andra hälften låg och solade. J meddelade att han var utan sällskap, då begav vi oss till mc med stackarn, sen ti mitt igen och sola/sova, och sen trend en stund med R, J2, & L. Då kom vi på att vi kör lite minigolf, mitt självsäkra jag talade om att jag vinner lätt! det började bra med ledning, men sen tog kata över, men nåja, vi sitter ju nästan i hop och det blev ju iallafall en kvinnlig seger ;) De erkände sin underlägsenhet genom att jag fick köra Rs bil efter det, med K i förarsätet och pojkarna där bak, precis som de ska va! ;)
 
Skulle umgås med G ikv också, men han börjar 04 imorgon så vi får ta det nån annan dag :) vi  börjar få vår fina relation upprättad igen efter en dålig tid... är otroligt tacksam för det!

Nu natten, ny dag i morgon, ny dag med nya utmaningar och möjligheter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0