impuls


Impulsiv. Det är mest beskrivande idag. Ännu femtiden var jag på väg till kokkola ikväll för att hälsa på vid ett ställe som vill ha Two Socks på foder, halv 7 satt jag på tåget mot helsingfors med min bästa vän bredvid. Nu är vi framme, senast torsdag är vi tillbaka i jeppis, men det ser vi. Vad är nu bättre än att ha en egen (blivande) sjuksköterska som sköter om en när man är sjukskriven?! ;) Dessutom borde jag ha tid att göra lite skolarbeten när hon är i skolan, och kanske handla lite julklappar.. :)

Min bästa J kom hem från Portugal igår, det var bästa som hänt på länge! Vi hade jätteroligt nästan hela natten, sen for han i jobb på kvällsskifte, och väntade sig att jag skulle vara hemmas hos han när han sluta. Istället hade han ett meddelande där det stod att jag for ti hesa. Tur han förstår allt ;)

Nu börjar jag vilja gäspa, då ska jag nog sova snart, för gäspa kan jag inte med min hals ännu :P
Avslutar med en vacker bild av mig och bästa K när vi hade tråkigt på tågresan hit :)



Kata och jag +100kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0