operation


Här sitter jag och äter godis bara för att jag f.o.m kl 3 i natt inte ska äta på ca en vecka. Det är inte en ny diet, jag ska opereras i halsen och ta bort halsmandlarna om ca 8 timmar. Känns bra, trots att jag är nervös. Det är ju inte bara en vecka jag dragits med min tjocka hals, halsmandlarna är så stora att dom nästan tar i hop. Sjuksköterskan idag sa att det låter som att jag har potatisar i halsen. Det är så det känns också. Tänk vad roligt det ska bli att kunna svälja tabletter utan att dela dem i tusen delar, att kunna äta bröd och sånt utan att dricka 10 liter vatten för att få ner det och att slippa vakna av att halsen låter när man somnar!  Dessutom tror jag hårt på att det är nu jag ska bli bra på att sjunga ;)

Min lilla vän Joel har kvällskifte och är på jobb, sen kommer han hit och ser på film med mig hela natten och kör mig till sjukhuset imorgon. Kanske vi sover lite också, jag hade tänkt vara vaken när jag ändå ska sova hela dagen imorgon, men jag är så trött nu. Har varit till stallet och hälsat på min vackraste andra hälft. Han tar fina steg nu, sträcker på sig. Skönt att se! har två inbokade besök av möjliga fodervärdar, vill inte lämna bort honom, men det är antagligen bäst i längden. Det är tungt att vara utan pengar hela tiden också, och dessutom räcker min tid inte till, det skär i hjärtat varje söndag när jag lämnar honom och kör till vasa , och det märks också på honom, att vi inte har samma relation hela tiden. Jag hoppas och tror på att när jag har färdigt studerat och rest allt jag vill, ska kunna ta tillbaka honom en dag och ha honom hos mig resten av hans liv <3


Ni ska ha det bra gott folk, ifall att jag dör på operationsbordet imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0