träning på g


En stund sedan ni blivit uppdaterade om mitt händelserika liv nu igen, ska försöka göra något åt saken ;)

Är sådär skönt trött nu efter ett tungt men roligt Body Combat pass. Har skaffat gymkort till Finlands största gym, dvs. wasa sports club. Det är så roligt, fint, mysigt och många, många olika salar och maskiner att man vill bo där. Därför gör jag och S det också i princip, det finns så många pass vi vill på, och allt för få dagar i veckan.
Men det bästa är nog nästan de supersköna massagefotöljerna, med egen tv, som vi sitter i ungefär lika länge som vi tränat efter varje gång :D

Förövrigt har den senaste helgen mest gått ut på arbete. Kom hem 4 på fredagseftermiddagen, efter att ha skrivit vår första tent (socialvård) och jag har faktist inte en aning om hur det gick. 5 for jag i arbete, sluta 1, och börja 10 följande morgon. Det har mest handlat om arbete alltså. På halloween kvällen såg jag och J en skräckfilm och jag menade dö ungefär 74976340284 gånger. Så hemsk var den! Söndagen blev slappdag, men lite lek med Lotta och J senare på kvällen :)

Mer har jag inte att komma med för tillfället, är så trött så jag ska sova nu. Har en "lång" dag imorgon, 3 timmar i skolan, ska och se på en lägenhet, förhoppningsvis träffa Robban som är i vasa på jobb, och sen och gymma, efter det på Afro power dance.. SÅ. Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0