träningträning


Jag borde göra annat än att sitta här, men jag inbillar mig att jag ändå inte hinner göra något vettigt före jag och Sabina ska i väg och träna kl 18.30.  Hela den här veckan har inte gått ut på något annat, igår blev det 3 timmar, 2 timmar på gymmet och sen ett MYCKET svettigt och tungt Afro Power Dance pass, men roligt var det. Robban var med oss också, inte på dansen, men annars. Han blev också frälst av vårt gym, förvånar inte mig om han flyttar till vasa bara för det ;) Sen for vi (jag, R och S) hem och duscha och sen till ABC en sväng, en heelt rolig kväll :)

Idag blir det endera gymmet och Vibratrim, eller Body combat och Vibratrim. Har så ont i ryggen sen dansen igår så kan vara att vi skippar bc idag. Imorgon gym och infrabastu vid ladyline, sen kör vi hemåt. :)

Kom idag på att jag blir opererad nästa vecka, och att jag är nervös =/

nu sabinas och gymmet! ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0