ännu en helg


Jag är så trött. Blev inte många timmar sömn i natt. Jobbade 12-19 i lördags, hugo hade bestämt sig för att fara ut med sina kompisar och fira sin födelsedag, mig tvingade(!) han med och av bar det av till melojden än en gång, det där att det inte är så givande att springa på där gör sig oftast påminnt först dagen efter, av någon anlening.

Det blev iallafall en bra kväll, jag hade riktigt roligt och det hade H också. D körde hem oss och halv 10 ringde klockan i morse, efter 2-3 timmars sömn.. Jobb då ja, tur man har världens bästa arbetskompisar så man orkar ändå <3

nu har jag tänkt hoppa i duschen, köra i väg till stallet och sen till Hugo kanske, om jag orkar. Är SÅ trött.



ibland behövs det dagar som igår där man får inse vilka som betyder något och vem man betyder något för.
Jag behöver inga falska vänner, jag kommer inte att försöka längre, det är upp till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0