tro


det regnar och blåser, att köra till vasa denna morgon var inget nöje. Det var mörkt, massa vatten på vägarna och min bil slänger och far som den vill när det blåser hårt. Jag kom fram iallafall, 15 min senare än då jag och sarah hade bestämt vi skulle träffas och göra vårt arbete om hemservice. Nåja, en lektion idag och sen får jag köra hem igen, 1 skoldag denna vecka, dock en hel hop med skolarbeten att lämna in.

Den här veckan har jag bara jobbat. heltidstudier och heltidsjobb? har 5-6 turer denna vecka. Men nej, det är inte tänkt att det ska fortsätta så. Det orkar man nog inte med. Arbetskompis J sa igår att hon gått på socionom ett halvår, men sluta då för det blev så tungt så hon inte orkade med det. Hoppas det inte gäller mig, jag vill bli socionom.

jag svamlar bara idag, ska sova en stund före jag ska till skolan igen till kl. 13.. gonatt!!


för dig & mig

Tro
Jag vill känna tro
Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro
I en vintervärld, finns det någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid så ljus som friheten
Känna tro igen

Drömmarna vi har känns som bleka höstar
Där har sommaren redan regnat bort
Det spelar ingen roll hur vi gråter våra tårar
Svaren är en viskning i en värld långt bort

Tro
Jag vill känna tro
Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro
I en vintervärld, finns det någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid så ljus som friheten
Känna tro igen

Att vilja men inte känna är nog så svårt
Att se men inte höra
Du vände dig bort
Du sa: Inget här är givet, för sådant är livet
I mina ord finns ingen önskan eller någon lust och längtan

Tro
Jag vill känna tro
Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro
I en vintervärld, finns det någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid så ljus som friheten
Känna tro igen

Na, na, na...

Tro
Jag vill känna tro
Jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro
I en vintervärld, finns det någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid så ljus som friheten
Känna tro igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0