min fredag

Har varit på en skön ridtur med Nina och Thufa, Two Socks var pigg och såg spöken lite här och var, men annars gick det riktigt bra. Vi var två och en halv timme ute i esseskogarna, och solen lyste på rimfrosten så  det glittrade överallt, det var riktigt fint och härligt, en såndär dag man kommer att minnas när det är snöstormar i vinter..

Nu är det för mig att börja förbereda mig mentalt för det kommande arbetsskiftet 16-00, det är marknad i stan. Det finns ett eller två lågstadiebarn och barnfamiljer som brukar besöka mcdonald's då, tror jag kommer att leva, andas och sova happy meal, bicmac och osthamburgare resten av helgen.

Jag fryser som bara den, det var +5 när jag for hemifrån i morse och -2 i kållby. Är dessutom jätteförkyld nu. Hoppas jag inte har feber, har på känn att jag kan behövas på jobbet ikväll.

Ska föröska mig på ett skolarbete, sen ett varv på marknad och sen jobb då.
sköt om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0