hemhemma


Äntligen hemma i Larsmo! Hamnade i jobb igårkväll 4 timmar, men både före och efter det var det H och Two Socks för hela slanten. En stund satt jag hemma hos S som kom hem med mig från vasa och kollade ut genom fönstret på snygga pojkar som asfalterade utanför hennes hus ;) Jobbet gick bra också, det är så konstigt, jag förstår inte själv ens varför och hur man kan tycka att något så enformigt och stressigt som att jobba på mäcken kan vara så ROLIGT :D jag kommer aldrig att sluta, mina arbetskompisar är bäst i hela världen <3 och det är faktist ett roligt jobb också, tro det eller ej ;)

Efter jobbet for jag hem på en snabbvisit och sen raka vägen till det bästa som finns, nämligen Two Socks. Han var så glad att se mig och jag var ännu gladare, jag kramade honom säkert hundra gånger från alla håll och kanter! sen var lepplax nästa destination, där var det en trött en men de vara int så länge så full med energi som jag var. Vi hälsade på Two Socks igen, sen var det lepplax som gällde resten av kvällen, vi hade väldigt mycket att prata om och sista gången jag såg på klockan var den halv 5, och kl. 7 for jag till stallet för att släppa ut pållarna, tog two socks på ridplanen och han sprang runt och sparkade bakut som galen! for sen ut i terräng och gå med honom, man borde vara vaken den tiden varje dag tycker jag. Var riktigt härligt.  Sen hann jag gå in genom dörren här hemma när bästa J ringer från mäcken.. av bar det av till jobbet då, för att ha Drive-in skolning åt Linh. Har alltså inte sovit inatt. Tänker göra det nu, när H ändå är på bastukväll med sina killar. trevlig lördagkväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0