måndagsfeelis



Tillbaka i vasa igen då. Har varit en dålig dag. Började först kl 13 så jag hann med en del där hemma i morse också, inhandlade nya löpskor så nu kan jag åtminståne inte skylla på det längre. Sen via Two Socks och sen en 3 timmar lång pedagogik lektion, med bullrande huvuvärk som fortfarande sitter i..  for ändå och träna, så fick jag två fribiljetter dit ännu.. efter det ska jag besluta mig för vilket gym jag ska välja här i vasa, men det jag såg idag var jättefint :)

Surt med måndag. Helgen har jag spenderat med Hugo helt och hållet, på söndag var vi till stallet, Hampus var med. Släppte ut min galna häst på ridplanen och där kom det många bakutsparkar och hopp hit och dit, full fart hela tiden. Löslongera honom lite för att få någon ordning på det hela, han lyssnade bra på allt utom kommandot för att stanna :P H hade med kameran, blev en del fina bilder :)

Har en lugn skolvecka framför mig, men ganska många ogjorda skolarbeten också så det är helt på sin plats.
På fredag åker mamma till brasilien i 2,5 vecka, hon ska på healingresa till "john of god", tror jag är mer orolig för hur hon ska klara att resa ensam än vad hon var för att jag skulle göra det när jag for till spanien :P men säkert går det bra. Det bästa av allt är att Berta ska bo hos mig under tiden :)

Jag vill att någon ska massera min nacke nu!! jag är så spänd och det är antagligen därför jag har sån huvudvärk.. Så vill jag sova, är jättetrött. Tror det blir natt redan nu, efter att jag lagt upp några bilder från igår :)




Äkta kärlek, finns inget som e viktigare för mig <3




 
En liten Hampus som e nöjd å glad :D


Full fart!




Jag och Hugo :D <3

Kommentarer
Postat av: Kika

Hampus - liten?? ;-) De ser ju ut som om ni sko ha en björn i baksätet.

2009-09-28 @ 20:38:39
URL: http://carinamargareta.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ne han e int så liten ;)

2009-09-29 @ 12:09:22
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder på Sockan och vad lycklig han ser ut! :P

2009-10-02 @ 13:08:53
URL: http://www.jennysulkakoski.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0