nothing's enough


skoldag från 9.15 - 9.45 ungefär, mycket ansträngande, det var meningen att vi skulle förbereda vårt kommande modularbete men eftersom vi är så i början tänkte vi att vi lika gärna kan fundera på det på egen hand hemma och diskutera mera på torsdag istället. Vackert så.

Det börjar definitivt bli höst ute. Jag har hela tiden julfeelis nästan och blev riktigt glad idag när vår lärare sa att vi kommer att ha jullov. Det är ju ett tag till det ännu, men iallfall. Då hinner jag jobba massor, och kanske han ha Two Socks själv iallafall. Jag hoppas på det. Vill verkligen inte lämna bort honom, det märkte jag när det blev så nära att en som lät riktigt perfekt för honom skulle komma och se på honom, då insåg jag hur svårt det skulle vara, även om det bara skulle ha varit över vintern. Jag börjar också tro att det inte är meningen att han ska flytta, hon som först skulle ta honom blev gravid, en annan fick inte den boxplats hon hade bokat åt honom, en tredjes man blev permitterad och den sista hade en kompis, vars häst behövde den lediga boxplatsen.. ska lägga ut nya annonser ännu idag, och ringa på några lediga jobb både här i vasa och hemma..

Nu ska jag göra några skolarbeten och sen fara ut å springa. Ska fara mot Smedsby och se om jag hittar till något stall. Hästsjuk som jag är efter bara 1 dag bort från min kära TS ;)






wherever you are is my home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0