uppdatering igen


Här är jag igen, åtminståne borde R vara nöjd när han får så många uppdateringar :D

Ännu en 'tung' skoldag avklarad, och vi har fått vårt första arbete. Jag och S ska göra ett grupparbete om hemservicen och dess lagar. Inte mer intressant än så. Men morgondagen har mer spännande saker i beredskap, nämligen gulisintagning. Lockar inte sådär hemskt mycket, men något måste man ju prova på iallafall. Och man blir ganska tråkmånsstämplad om man inte far på gulis... Alkohol verkar dessutom vara ett krav, om man ska stå naken på torget sååå...

Nu kom posten. Har ännu inte lärt mig att inte bli skrämd av det. Jag är van vid att gå till postlådan och hämta posten. Nåja, man vänjer väl sig. Ska aktivera mig och laga lite mat nu. Dessutom ska jag storstäda(igen), får finbesök imorgon när J slutar sitt jobb i närpes, då kommer han hit och agerar gulischaufför ;) kan det bli bättre?
Sen ska jag försöka hinna med en löprunda ikväll också, om inget annat dyker upp.



Kommentarer
Postat av: R

gillar detta:)

2009-09-13 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0