jaha


Idag hade jag tent i sociologi och kommunal förvaltning, men här är jag fortfarande, hemma i min säng i Larsmo. Jag vet inte hur många timmar jag sovit de  senaste 5 nätterna, men det är iallafall på tok för lite. I natt frös jag bara, hade lite feber och mådde illa. Vill inte bli mera sjuk. Därför är jag hemma, och för att jag inte orkar med något eller någon, orkar knappt med mig själv.

Jag vet inte om det är bra eller dåligt, jag vet inte om det känns rätt eller fel alltså.. Det är både och. Jag vill göra så mycket saker, jag blir så trött på att vara sjuk, på att aldrig orka någonting.. JAG VILL SÅ MYCKET! jag blir så frustrerad, och det gör intenting bättre.

Jag skriver ingenting vettigt, jag vet det. Jag har huvudet fullt med frågor. Har ändå orkat ganska bra de senaste dagarna, så som det brukar vara, och sen slår det ut mig så jag inte orkar något alls..

Fick iallafall helgen att gå, den jag var så rädd för. Fredagen tillbringades i Sabinas sällskap, gick på stan i jeppis kolla kläder o köpt godis, läst på tent och var å träna.. lördan var det planerat att vi sko fara ut men jag hade varken lust eller ork efter att jag jobbat hela dan, och varit 3e natten utan sömn.. for istället på bio med J & J, men vi såg bara kanske en halvtimme av filmen och for sen hem och sova.. Önskar bara att någon skulle hitta något fel på mig så jag vet vad jag ska göra/inte göra, önskar att du&jag ska komma någonstans och inte bara trampa på stället, önskar att det fanns någon som visste och kunde svara...




Kommentarer
Postat av: Kika

Usch - har du fortfarande inte fått något svar på vad det är för fel på dig? Visade undersökningarna ingenting?



Krya på dig!!

2010-02-23 @ 08:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0