Brändö


Nu har jag en lägenhet! Jag och bästa Joel for runt som jag vet inte vad och tittade på lägenheter i Vasa igår, tillslut hittade vi en också, som var riktigt fin! I brändö finns den, nära till gymmet, inte en hel km heller, och dit är jag ändå oftare än vad jag är i skolan så, dit det är 7 km. Så helt ok! Nu är jag helt inne på hur jag ska inreda och göra det fint där, Joel är inte mycket sämre han :) Flyttar in gör jag först 25.1, men helt bra ändå :)

Har jobbat fler timmar än jag sovit den här helgen, och om 45 min bär det av till mäcken igen. Vilket liv man har.
Skola igen på måndag, ska sova hos Maria första veckan, sen ser vi om jag pendlar eller vad jag hittar på.

Nu mammas nybakade bröd.

heips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0