det är du som förlorar


Äntligen är praktiken avslutad, och jag ser framemot att börja skolan igen. Det har varit roligt och mycket har jag lärt mig. Med högsta betyg och erbjudande om sommararbete lämnade jag daghemmet, dit jag förmodligen kommer att återvända till sommaren då :)

Är otroligt trött, helgen gick inte ut på annat än arbete och några timmar sömn emellan. Ska sova en stund nu, sen fara till stallet och sen och skaka lite rumpa på Zumba. Hoppas jag hinner träffa Joel sen också, dagarna är roligare och känns mer meningsfulla i hans sällskap. Igår bokade vi båtbiljetter, tills vi far till Sälen i Februari, lite kul de ska bli med Paul & Johanna och alla de andra :)



Du har inte råd med det du håller på med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0