jag väntar

Jag är så trött och slut att jag knappt vet om jag lever. Närapå 9 timmars arbetsdag igår, och det var två timmar kortare än förväntat eftersom det var söndag och tydligen jeppisbornas favoritdag att besöka mcdonald's, näst efter fredagar då. Jag var fastbesluten att vara hem tidigt, och det var vi också, och det har jag Jessica och Ken att tacka för.
Anledningen till att jag ville hem tidigt var att jag steg upp halv 5 i morse för att hoppa på bussen till Vasa. Nu sitter jag här vid Sabinas och äter apelsin och väntar på Malena, ska ha vår längsta skoldag sedan november idag, 9-15, helt otroligt tungt, speciellt efter att ha sovit mindre än 3 timmar i natt. Efter det har jag ännu tänkt träna vid ladyline, innan bussen tar mig hem igen.
förövrigt fick jag världens bästa överasskning igårkväll före vi stängde vid mäcken, det lever jag på en stund nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0