nananaa


Jag fryser som en gris trots att jag ligger under täcket med en jättetjock tröja på mig, får ingen värme hur jag än försöker. Fryser ännu mera av tanken på att jag ska vara vid stallet om mindre än en timme och fara i terräng och rida med mina hästskötare! nåja, får väl se till att vi får upp värmen..

Har suttit vid HVC hela dagen idag, läkaren ringde och sa jag måste komma dit och ta något blodprov (igen) genast, och så släppt de inte hem mig, utan jag måste sitta där och vänta på provsvaren för att det var ett så pass allvarligt blodprov de tog, så jag skulle ha behövt vara där om det skulle ha visat något, men det gjorde det förstås inte, så dit for min dag. Står i kö för vidare undersökning, jehej! skulle vara skönt om de sko hitta nåt snart så de kan göra nåt åt de, åtminståne så man får veta vad det handlar om... Tur ja int for till skolan idag iallafall :)

Imorgon blir det träning vid antingen jeppis eller sportis gym, och så ska jag och Joel kanske fara å skrinna på kvällen :) kuuuuul :)


Stallet nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0