oh happy day

Vilken bra dag jag haft hittills, trots att den inte varat så länge ännu. Vaknade med min bästa vän brevid mig, vi åt frukost och sen åkte han till jobbet och jag till bussen som tog mig till Vasa. Trots tidig morgon kom jag fram till en massa bra saker under bussresan, saker som man verkligen borde tänka på oftare. Jag tar det som ett tecken på att jag är på rätt väg mot det jag strävar till. Tack för det.
Om en halvtimme ska jag befinna mig vid korsholmsvuxeninstitut på föreläsning om kvinnor och missbruk. Malena hämtar mig och sabina snart, sen blir det att leta reda på var det är, för det vet vi inte. Hoppas vi hittar...
Sjuk som tusan, fortfarande dålig känsel i händerna och armarna. Joel mena föra mig till akuten igårkväll. Förhoppningsvis blir det bättre .. snart... ;(
nanananaaa... nu ska jag fortsätta njuta av min glada dag :D dessutom kommer sofie hem idag också, kuuuul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0