sjuk

Finns inte ord som beskrivet hur trött jag är för tillfället. Slutet av veckan spenderades på sjukhus,
där de kollade hur mitt hjärta slog hela natten. Förändringar på ekg hade de hittat och mitt hjärta värkte hela tiden och jag var så trött så jag inte orkade göra den enklaste sak som att skriva något på ett papper. Jag hade blodbrist och något de antog var magkatarr, blev undersökt med ultraljud på hjärtat, hjärtat e mycket fulare än man brukar rita det!

Hem for jag med järntabletter trots att läkaren var tveksam. Igår ville J på bio  och vi for, men jag klarade inte av det. Blev så trött så jag inte orkade prata, inte orkade öppna min handväska och ta fram telefon, orkade inte skriva ett meddelande.. något fel? dessutom har jag inte en aning om vad filmen vi såg handlade om. Tog min andra järntablett för dagen och for och sova utan problem, trots 15 timmars sömn tidigare.. idag vaknade jag med ännu mera konstigheter, orkade inte prata så mamma ringde akuten. In medetsamma, prov hit och dit, ekg, undersökningar.. Mitt hb var lika dåligt som innan, trots några dagar med järn. Läkaren hade starka misstankar om en sjukdom med långt namn som skulle förklara det mesta av alla de fel jag har, men jag minns inte vad det var. Han sa det inte är dödsallavarligt i nuläget så jag kan åka hem, men måste komma in igen nästa vecka för med undersökning..

Jag blir så trött på det här och vet ingenting. Men jag vet att jag behöver min Joel och att han är världens bästa <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sköt om dig.Styrkekram!

2010-01-26 @ 21:57:22
Postat av: Stina

Så tråkigt att höra att du fortfarande mår dåligt! Jag fortsätter att tänka på dig och be för dig. Läs gärna psalm 121 i Psaltaren. Kram!

2010-01-27 @ 20:24:39
Postat av: Janina

Tack Lisa och Stina. Vi läste just psalmen, jag och joel. Ska tänka på det.

2010-01-27 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0