time out

Vart jag än vänder mig, vilka av alternativen för min framtid jag än tittar på känns det som att jag inte orkar. Jag har med hjälp av de runtomkring mig bestämt mig för att sluta skolan idag. Jag sa upp lägenheten och frånvaroanmälde mig till skolan. Om jag har blivit sjuk pga av långvarig stress och utbrändhet eller om det att jag är sjuk och inte orkar något och försökt göra det ändå har gjort mig utbränd vet jag inte, hursomhelst är jag både sjuk, utan krafter och inte långt ifrån det folk kallar utbränd. Att pausa var ända alternativet, fastän det kommer vara otroligt jobbigt nu att flytta hem, tömma lägenheten och allt. Jag måste acceptera att det inte finns alternativ, ändå tänker jag på allt jag går miste om.

ska börja tömma mitt gamla rum nu på min brors saker, hit ska jag flytta igen. Jag kommer inte att ta det lungt innan allt är gjort ändå.



jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Kika

Mycket bra val, tycker jag. Nu ska Janina satsa på Janina, och komma tillbaka som en ny, starkare, friskare, gladare Janina!! :-)



Kommer Two Socks hem nu då? :-)



2010-03-10 @ 10:21:29
URL: http://carinamargareta.blogg.se/
Postat av: kea

Bra och starkt gjort! Tänker ofta på dig...

2010-03-10 @ 11:42:07
Postat av: Janina

Tack. jag ska göra mitt bästa, så fort jag orkar :P Two Socks kommer troligtvis inte hem, han var nog kanske mitt största stressmoment när jag inte hade råd och var så noga med att han skulle få bästa möjliga hem. Ska och hälsa på honom på söndag så om allt är bra med honom så får han stanna där tillsvidare.

2010-03-11 @ 13:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0